Artikkelit kategoriasta:
Verkkokaupan markkinointi

Sisällön merkitys verkkokaupassa

Oletko törmännyt verkkokauppaan, jonka tuotetiedot on kopioitu suoraan toimittajalta ja jotka ovat tästä syystä todennäköisesti pilkulleen samat myös kilpailijan verkkokaupassa? Entä verkkokauppaan, jonka tuotetiedot ovat mahdutettu yhteen tai kahteen lauseeseen,…

Sujuvilla prosesseilla kohti timanttista asiakaskokemusta

Menneenä viikkona seurasin aitiopaikalla kahden erityyppisen verkossa toimivan yrityksen toimintaa ja taustaprosesseja. Oli mielenkiintoista huomata, miten jokin yrityksen näkövinkkelistä katsottuna pieneltä ja mitättömältä tuntuva asia sabotoi muutoin niin hyvin toimivan…

Verkkokaupan trendejä vuodelle 2015

Entrepreneur.com -sivuston mukaan vuosi 2014 oli USA:ssa verkkokaupalle virstanpylväiden vuosi. Verkkokaupan myynti kohosi maailmanlaajuisesti ennätykselliseen 1.3 triljoonaan dollariin. Tämä tarkoittaa sitä, että jo valtaosa amerikkalaisista tekee ostoksensa verkosta. Vuoden 2015…

Joulusesonki, hetken huumaa vai panostus tulevaan?

Vuoden kiivain kaupankäynnin aika on nyt, kohokohta niin isoille kuin pienemmillekkin verkkokaupoille. Joulusesonki. Taloustilanteestamme huolimatta odotukset ovat korkealla verkkokaupan osalta tänäkin vuonna. Itellan tutkimus kertoo, että yli puolet suomalaisista aikoo…

Verkkokauppa ja sukupolvien välinen kuilu

Euroopassa ja muualla maailmassa verkkokaupasta on mahdollista tilata kaikkea maan ja taivaan väliltä. Verkkokaupoista on saatavilla kaikki päivittäisessä elämisessä tarvittavat asiat sekä paljon muuta. Mistä johtuu, että Suomessa verkkokauppojen valikoimien…

Kuva lainattu Marika Kakolta (http://instagram.com/p/uIWTyXNQeh/)

Mihin lukuisat verkkokaupat kaatuvat?

Kuvasta krediitit Marika Kakolle (http://instagram.com/p/uIWTyXNQeh/) Monesti verkkokauppaa lähdetään rakentamaan innostuneesti harrastuksen pohjalta ja ajatellaan, että kun näitä tuotteita myy muutkin niin kyllähän minäkin niitä kaupaksi saan. Valitettavan useasti verkkokaupan kohtaloksi…

Mikä on olennaisinta verkkokauppaa perustettaessa?

Vuosien mittaan on tullut oltua mukana monenlaisissa verkkokauppaprojekteissa ja välillä sitä aina joutuu pohtimaan, että mikä oikeasti on olennaisinta verkkokauppaa rakennettaessa. Onko merkitystä, ovatko kaikki maksutapojen logot heti avauksessa näkyvissä?…

Tehosta verkkokaupan markkinointia ja työskentelyäsi – ajasta kampanjat

Sesonki lähestyy ja aika menee tilausten käsittelyyn, mutta kampanjoitakin täytyisi tehdä? Ratkaisu ajanhallintaan ja tehokkaaseen, automaattiseen markkinointiin on kampanjoiden sekä markkinoinnin ajastaminen automaattiseksi click here for more info. Nykyaikaiset verkkokauppa…

Mistä verkkokaupan kulut muodostuvat? Osa 2

Juttusarjan ensimmäisessä osassa käsiteltiin verkkokaupan perustamiseen liittyviä niin sanottuja välttämättömiä kustannuksia. Täydennyksenä ensimmäisen osan perustamiskuluihin kannattaa huomioida tuotteiden lisäämisestä aiheutuvat kustannukset. Tuotteiden lisäämisen kustannukset Tuotteiden lisääminen verkkokauppaan on varsinkin laajemman…