Artikkelit kategoriasta:
Verkkokaupan markkinointi

Verkkokaupan tuoteryhmäkuvaukset

Maailman suosituin hakukone Google kerää suomalaisilta yli 30 miljoonaa hakua päivässä. Suurin osa tuotteita ja palveluja etsivistä ihmisistä klikkaa itsensä hakukoneeseen ja raapustaa hakukenttään hakusanan, tarkoituksenaan löytää etsimänsä. Selvähän se,…

Pikavoittoja pois poimimassa?

Verkkokauppaa pidetään kaupankäynnin turvasatamana ja paratiisina, johon ei tarvitse kuin oma putiikkinsa pystyttää niin kassakone laulaa vimmatun lailla. Karu todellisuus on aivan toisenlainen 99% tapauksista. Harvoin rahaa tulvii ovista ja…

Alibaba, AliExpress ja 11.11 Singles Dayn menestys

Alibaba Groupin järjestämä 11.11 Singles Day alennusmyyntipäivä rikkoi jälleen kerran huikeita ennätyksiä verkkokaupan saralla. 11.11. Alibaba Group myi kaikkiaan 17,8 miljardin dollarin arvosta tuotteita ja palveluita PÄIVÄSSÄ. Miten tämä on…

Tuotearvostelut MyCashflow verkkokauppaan

MyCashflow kauppias, joko olet kuullut timanttisesta tuotearvostelupalvelusta?  Reviefyn avulla keräät tuotearvostelut helposti ja vaivattomasti asiakkailtasi, ilman stressiä ja huolta omasta työpanoksestasi. Mikä ihmeen tuotearvostelu? Nykyasiakkaat etsivät aktiivisesti tietoa paitsi tuotteista,…

Kun kaikkea ei kerkeä tehdä – mihin keskittyä?

Verkkokauppiaiden ajankäyttö on yksi monien tuskailemia ongelmia. Katja käsitteli aiemmin, kuinka 24 tuntia ei riitä. Kun vuorokaudessa on vain 24 tuntia, työpäivässä monella 8-10 tuntia niin täytyy miettiä tarkasti mitä…

Suunnittelun sietämätön ihanuus

Pohditko miltä minkäkin painikkeen ja sivun tulisi näyttää, että kauppa on täydellinen? Venyykö verkkokaupan avaaminen, kun ulkoasu ei olekkaan tip-top kunnossa? Eikö tekniset ominaisuudet ole heti sitä mitä haluat? Lopeta…

Tuotearvostelujen merkitys verkkokaupassa

Oletko harkinnut tuotearvosteluja osaksi verkkokauppasi toimintoja? Ellet vielä ole, on nyt korkea aika. Tuotearvostelut näyttelevät isoa roolia kuluttajien ostopäätöksissä. Tietoa etsitään yhä enemmän ja enemmän verkosta, niin verkko-ostosten kuin kivijalkaliikkeiden…

Uutta sisältöä automaattisesti julki vaikka lomaillessa

Heinäkuu alkaa kääntyä loppupuolelle ja verkkokauppiaat sekä yritykset alkavat heräillä taasen lomakaudesta arkeen. Lomakauden päättyessä on odotettavissa jokapuolella valtaisa infovyöry ja tietotulva, kun kaikki alkavat taas paukuttaa tarjouksia ja uutuksia…

Myynnintekijänä verkkokaupassa

Verkkokaupan myynti koostuu sekä verkkokaupasta, että henkilöistä sen ympärillä. Kumpikaan näistä kokonaismyynnin kasvattajista ei toimi täydellä teholla, jos toinen puolikkaista on epäkunnossa. Tarvitaan teknisesti kunnossa oleva verkkokauppa, sekä ihminen joka…

Menestystä monistamassa

Suomessa on voimakkaasti yleistynyt käytäntö rakentaa useampia pienemmän valikoiman verkkokauppoja. Useammalla pienellä verkkokaupalla saadaan laaja valikoima pilkottua paremmin osiin sekä esille. Itsekin näen tämän mallin järkevänä – pienempien kauppojen valikoimista…