Artikkelit kategoriasta:
Verkkokauppiaan palvelut

Tuotearvostelut MyCashflow verkkokauppaan

MyCashflow kauppias, joko olet kuullut timanttisesta tuotearvostelupalvelusta?  Reviefyn avulla keräät tuotearvostelut helposti ja vaivattomasti asiakkailtasi, ilman stressiä ja huolta omasta työpanoksestasi. Mikä ihmeen tuotearvostelu? Nykyasiakkaat etsivät aktiivisesti tietoa paitsi tuotteista,…

Verkkokauppiaan työkalupakki, osa 1: Hotjar

Uusi juttusarjamme käsittelee verkkokauppiaan työkalupakkia, johon sisältyy hyödyllisiä palveluita ja ohjelmistoja eri sektoreita helpottamaan ja tehostamaan. Ensimmäisenä palveluna esittelyvuoroon pääsee Hotjar -palvelu, jonka avulla voit mm. kerätä lämpökarttoja (engl. heatmap)…

Kuulutko verkkokaupassasi sillanrakentajiin vai kuilun tekijöihin?

Jäykkä organisaatiorakenne, toisilleen vieraat työtoverit, toimimattomat henkilökemiat, piittaamattomuus, informaatiokatkokset, vääristynyt kuva työntekijöiden arvojärjestyksestä, tai huono johtaminen rakentavat helposti kuiluja organisaatiossa. Vielä elää harhakäsite, jonka mukaan jokaisella on oma työ, joka…

Asiakaspalvelun tehokkuus vs. palvelun laatu

Nyt kuumottaa, nimittäin kysymys mitä asiakaspalvelun tehokkuus kertoo palvelun laadusta, vai kertooko se mitään? Voiko nämä kaksi täysin erityylistä asiaa kulkea sovussa keskenään? Voiko asiakaspalvelu olla yhtäaikaa sekä tehokas, että…

Verkkokauppiaan muuttuva työympäristö; Kun 24H ei riitä

Tovi jos toinenkin on vierähtänyt viimeisimmästä Verkkokauppiaaksi.fi -postauksesta. Syynä tähän ovat työkiireet ja vapaa-ajan muuttunut ajankäyttö, sekä (yhtään kaunistelematta) joidenkin asioiden lykkäämnen ”sitkun” -ajatuksella. Verkkokauppiaana, verkkokauppiaan puolisona, asiakkaidemme verkkokauppojen kehittäjänä,…

Tuotearvostelujen merkitys verkkokaupassa

Oletko harkinnut tuotearvosteluja osaksi verkkokauppasi toimintoja? Ellet vielä ole, on nyt korkea aika. Tuotearvostelut näyttelevät isoa roolia kuluttajien ostopäätöksissä. Tietoa etsitään yhä enemmän ja enemmän verkosta, niin verkko-ostosten kuin kivijalkaliikkeiden…

Uutta sisältöä automaattisesti julki vaikka lomaillessa

Heinäkuu alkaa kääntyä loppupuolelle ja verkkokauppiaat sekä yritykset alkavat heräillä taasen lomakaudesta arkeen. Lomakauden päättyessä on odotettavissa jokapuolella valtaisa infovyöry ja tietotulva, kun kaikki alkavat taas paukuttaa tarjouksia ja uutuksia…

Sisällön merkitys verkkokaupassa

Oletko törmännyt verkkokauppaan, jonka tuotetiedot on kopioitu suoraan toimittajalta ja jotka ovat tästä syystä todennäköisesti pilkulleen samat myös kilpailijan verkkokaupassa? Entä verkkokauppaan, jonka tuotetiedot ovat mahdutettu yhteen tai kahteen lauseeseen,…

Sujuvilla prosesseilla kohti timanttista asiakaskokemusta

Menneenä viikkona seurasin aitiopaikalla kahden erityyppisen verkossa toimivan yrityksen toimintaa ja taustaprosesseja. Oli mielenkiintoista huomata, miten jokin yrityksen näkövinkkelistä katsottuna pieneltä ja mitättömältä tuntuva asia sabotoi muutoin niin hyvin toimivan…

Verkkokauppa ja sukupolvien välinen kuilu

Euroopassa ja muualla maailmassa verkkokaupasta on mahdollista tilata kaikkea maan ja taivaan väliltä. Verkkokaupoista on saatavilla kaikki päivittäisessä elämisessä tarvittavat asiat sekä paljon muuta. Mistä johtuu, että Suomessa verkkokauppojen valikoimien…