Artikkelit kategoriasta:
Verkkokaupan kehittäminen

Suuri Live Chat vertailu: Itse hoidettavat chatit, osa 1

Oletko pohtinut asiakaspalvelusi tehostamiseksi chatin hankintaa, mutta et tiedä mistä alkaa? Vaihtoehtoja löytyy liikaa ja vertailu osoittautuu työlääksi? Miltä kuulostaisi, jos suurin osa tämän hetken tarjonnasta olisi valmiina koosteena, eikä…

Mikä on olennaisinta verkkokauppaa perustettaessa?

Vuosien mittaan on tullut oltua mukana monenlaisissa verkkokauppaprojekteissa ja välillä sitä aina joutuu pohtimaan, että mikä oikeasti on olennaisinta verkkokauppaa rakennettaessa. Onko merkitystä, ovatko kaikki maksutapojen logot heti avauksessa näkyvissä?…

Mobiililaitteiden käyttö kasvaa – toimiiko verkkokauppasi mobiilissa?

Amerikkalainen, käytettävyyteen erikoistunut Usablenet julkaisi kesällä tablettien käyttöön liittyvän kattavan infografiikan (löytyy jutun lopusta), johon on koostettu vertailua vuosien 2012 ja 2013 välillä. Tietopakettiin on poimittu tietoa USA:n ja Englannin…

Tehosta verkkokaupan markkinointia ja työskentelyäsi – ajasta kampanjat

Sesonki lähestyy ja aika menee tilausten käsittelyyn, mutta kampanjoitakin täytyisi tehdä? Ratkaisu ajanhallintaan ja tehokkaaseen, automaattiseen markkinointiin on kampanjoiden sekä markkinoinnin ajastaminen automaattiseksi click here for more info. Nykyaikaiset verkkokauppa…

Asiakaspalvelu verkkokaupan kilpailuetuna

Verkko tarjoaa rajattomasti valinnanvaraa tuotteiden ja palveluiden saralla. Liiketoiminnan siirtyessä yhä enemmän verkkoon, kuvitellaan helposti ettei kanssakäymistä asiakkaan kanssa tarvita läheskään niin paljon kuin perinteisissä kivijalkamyymälöissä. Suomalaiset mieltävät huonon asiakaspalvelun…