Artikkelit kategoriasta:
Yleinen

Sujuvilla prosesseilla kohti timanttista asiakaskokemusta

Menneenä viikkona seurasin aitiopaikalla kahden erityyppisen verkossa toimivan yrityksen toimintaa ja taustaprosesseja. Oli mielenkiintoista huomata, miten jokin yrityksen näkövinkkelistä katsottuna pieneltä ja mitättömältä tuntuva asia sabotoi muutoin niin hyvin toimivan…

Verkkokaupan trendejä vuodelle 2015

Entrepreneur.com -sivuston mukaan vuosi 2014 oli USA:ssa verkkokaupalle virstanpylväiden vuosi. Verkkokaupan myynti kohosi maailmanlaajuisesti ennätykselliseen 1.3 triljoonaan dollariin. Tämä tarkoittaa sitä, että jo valtaosa amerikkalaisista tekee ostoksensa verkosta. Vuoden 2015…

Sydämellisyyttä palveluun

Viime päivien perusteella niin palvelijana kuin palveltavana, eteeni on tullut tilanteita jotka ratkesivat tai olisivat ratkenneet yhdellä yksinkertaisella asialla, joka on mielestäni koko asiakaspalvelun ydin. Useinmiten tämä piirre sulattaa umpikylmän…

Asiakaspalvelun puute hukkaa Suomen verkkokaupasta miljardin

Toimin työssäni verkkokauppojen asiakaspalveluiden kanssa. Huomaan törmääväni samaan ongelmaan uudelleen ja uudelleen; verkkokaupan näkökulmasta asiakaspalvelu on täysin hanskassa, mutta asiakkaan näkökulmasta katsottuna asiakaspalvelua on vaikea löytää ja palvelua on yllättävän…

Palveluntarjoajien chat-ratkaisut

Kiinnostaako Live Chat palvelukanavana mutta aika, mielenkiinto tai osaaminen ei riitä? Ratkaisun ongelmaan tarjoaa näppärästi ulkopuolinen palveluntarjoaja, joka tarjoaa sekä ohjelmiston että osaamisen käyttöösi. Helpottaakseni hiukan urakkaasi, tutustuin muutamaan chat-ratkaisuja…

Reaaliaikaisen chat-asiakaspalvelun merkitys verkkokaupassa

Reaaliaikaisen chat-asiakaspalvelun merkitys korostuu entisestään sen yleistyttyä palvelukanavana. Reaaliaikaista palvelua tarjoavat verkossa niin suuremmat kuin pienemmätkin yritykset. Onkin ilahduttavaa huomata, kuinka palvelu on löytänyt tiensä myös suomalaisiin verkkokaupppoihin. Suora kommunikointi…