Suomalaiset verkkokaupat matkalla maailmalle

Tiistaina Kuopiossa järjestettiin eComGrowth kasvuohjelman Maailma on markkinasi -verkostoitumis, info- & koulutustilaisuus Kuopion Kauppakamarin ja Finpron toteuttamana.

eComGrowth kasvuohjelman tavoitteena on viedä suomalaisia verkkokauppoja ja smart retail -ohjelmistoyrityksiä kansainvälisille markkinoille.

Kasvuohjelma toimii Finpron alaisuudessa yhteistyössä mm. Aalto-yliopiston, Kaupan liiton, Postin, Team Finlandin, Tekesin ja Tullin kanssa.

eComGrowthin avulla suomalaisten verkkokauppojen ja verkkokaupan parissa toimivien yritysten osaamisen, toimialatuntemuksen ja liiketoiminnan kasvattaminen.

Tiistaina Kuopiossa keskityttiin merkittävimpiin asioihin, joita verkkokauppiaan tulee osata ja päällimmäisenä näistä nousi omaan mieleen asiakastuntemuksen merkitys.

Jos et tunne asiakkaitasi, et voi heille oikeasti myydä ja tarjota parhaita mahdollisia tuotteita sekä palveluita.

Lisäksi kuultiin tarinaa Levykauppa Äxän matkasta Suomen johtavaksi levykaupaksi niin kivijalassa kuin verkossa.

Hirveästi uutta päivä ei itselle tarjonnut, suurin anti keskittyi lähinnä ajatusten herättelyyn, kollegoiden tapaamiseen ja uusien ideoiden syntyyn.

Kasvuohjelma on kuitenkin tuottanut aivan loistavaa materiaalia kaikille verkkokauppiaille eComGrowth -sivuston muodossa sekä erityisesti teemavalmennusten muodossa.

Teemavalmennuksista löytyy web tallenteet mm. web-analytiikasta ja konversio-optimoinnista.

Molemmista kaksi osaisista koulutustallenteista löytyy varmasti kaikille verkkokauppiaille uusia asioita työkalupakkiin ja menestyksen tielle.

Suosittelen lämpimästi tutustumaan verkkokaupan teemavalmennusten tallenteisiin.

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *