Uutta sisältöä automaattisesti julki vaikka lomaillessa

Heinäkuu alkaa kääntyä loppupuolelle ja verkkokauppiaat sekä yritykset alkavat heräillä taasen lomakaudesta arkeen.

Lomakauden päättyessä on odotettavissa jokapuolella valtaisa infovyöry ja tietotulva, kun kaikki alkavat taas paukuttaa tarjouksia ja uutuksia ilmoille.

Olisiko kuitenkin ollut järkevämpi ajastaa automaattisesti julkaistavaksi yleisiä uutisia / tiedoitteita myös loma-ajaksi?

Verkkokauppiaaksi.fikin on viettänyt kieltämättä kesän ajan hiljaiseloa, aikaresurssit on mennyt enemmänkin verkkokauppojen kehittämiseen ja uusien kuvioiden suunnitteluun sekä toki harvoista hellepäivistä nauttimseen.

Tällä kertaa siis ei voi sanoa, että elän niinkuin opetan…

Markkinoinnin ja uutisten automatisointi / ajastus

Nykyaikaiset verkkokauppaohjelmistot mahdollistavat tuotteiden ja uutisten lanseeramisen tiettynä päivänä kaiken kansan nähtäville tai tilattavaksi.

Tasainen tiedote- ja uutisvirta läpi vuoden tuo uutta sisältöä ja elävyyttä myös verkkokauppaan. Kun kuulumiset päivittyvät tasaisesti, on kävijöillä ja asiakkailla seurattavaa ja luettavaa.

Myöskin kesäterveiset ja kuulumiset lomilta tuovat lisäarvoa verkkokaupoille, joiden takana näkyy aitoja ihmisiä.

Sähköpostikampanjat pystyy huomaamattomasti ajastamaan lähtemään vaikka juuri ennen lomien loppumista, jolloin vastausajat sähköposteihin asiakkaidenkin suuntaan kestää maltillisena eikä mahdollisia tiedusteluja joudu käymään loma-aikaan mahdottomasti lävitse.

Minkälaisia automatisointi- / ajastustyökaluja sinä olet käyttänyt?

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *